Doprava a platba

Dodání zboží je zajišťováno ...

Českou poštou
U České pošty nejste-li při doručení zboží k dispozici, zanechá Vám pošta "Výzvu" o uložení zásilky na nejbližší poště (zakázka je na poště uložena 7 dní).

Spediční službou.
Tyto společnosti doručí Vaši zakázku až k Vašim dveřím, pokud Vás nezastihnou, budou Vás kontaktovat a přijedou v jiném, s Vámi předem domluveném, čase. Pokud Vás ani po druhé nezastihnou na Vámi zadané adrese, nechají "Oznámení" o uložení zásilky ve svém depu.

Osobní odběr – v prodejně.
Máte možnost odebrat Vámi objednané zboží osobně přímo v naší prodejně v Říčanech u Prahy. Po objednávce budete kontaktováni naším pracovníkem, který Vám sdělí kdy objednané zboží bude nachystáno k vyzvednutí. V případě návštěvy naší prodejny máte možnost zboží odzkoušet a poslechnou odborný výklad vyškoleného pracovníka.

Způsob dodání závisí na Vašem výběru, který lze zvolit při uzavírání objednávky.

U zboží choulostivého na přepravu, či nadměrně rozměrného, závisí volba přepravy na odborném rozhodnutí firmy TODA.
V průběhu vyřizování Vaší objednávky jste stále informování o změně stavu.
  

Doprava

Cena dopravy a dobírky


Česká pošta:  (do 30 kg) cena 119,-
PPL: (do 80 kg) cena 199,-
 

DPD: (do 50 kg) cena 99,-

TOPTRANS: (do 100kg) cena 399,-

Osobní odběr: 0,-  (zboží vyzvednuto na našich dvou prodejnách v Říčanech)

Platba převodem: 0,-

Platba Dobírkou: 50,-

Při platbě převodem – zboží expedujeme po připsání Vaší platby na náš účet.

Při platbě dobírkou – platíte dopravci při převzetí zboží. 

 

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Je nutné překontrolovat: - neporušenost obalu, pokud kupující zjistí poškození, zásilku NEPŘEBÍRÁ a okamžitě se spojí se prodejcem, který vzniklou situaci vyřeší. - nepoškození zboží, pokud kupující zjistí poškození, je nutné ihned vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození a okamžitě se spojit s prodejcem, který vzniklou situaci vyřeší.

Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku při přepravě po převzetí zboží, již není možné uznat v případě kupujícího, který není spotřebitelem. Spotřebiteli bude taková reklamace vyřízena na základě jím podepsaného přepravního listu, kde mimo jiné potvrzuje vnější bezvadnost dodané zásilky s ohledem na výše uvedené nutné kroky při převzetí věci.

Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit.