Doprava a platba
Dodání zboží je zajišťováno ...
Českou poštou
U České pošty nejste-li při doručení zboží k dispozici, zanechá Vám pošta "Výzvu" o uložení zásilky na nejbližší poště (zakázka je na poště uložena 7 dní).
Spediční službou.
Tyto společnosti doručí Vaši zakázku až k Vašim dveřím, pokud Vás nezastihnou, budou Vás kontaktovat a přijedou v jiném, s Vámi předem domluveném, čase. Pokud Vás ani po druhé nezastihnou na Vámi zadané adrese, nechají "Oznámení" o uložení zásilky ve svém depu.
Osobní odběr – v prodejně.
Máte možnost odebrat Vámi objednané zboží osobně přímo v naší prodejně v Říčanech u Prahy. Po objednávce budete kontaktováni naším pracovníkem, který Vám sdělí kdy objednané zboží bude nachystáno k vyzvednutí. V případě návštěvy naší prodejny máte možnost zboží odzkoušet a poslechnou odborný výklad vyškoleného pracovníka.
Způsob dodání závisí na Vašem výběru, který lze zvolit při uzavírání objednávky.
U zboží choulostivého na přepravu, či nadměrně rozměrného, závisí volba přepravy na odborném rozhodnutí firmy TODA.
V průběhu vyřizování Vaší objednávky jste stále informování o změně stavu.
Doprava
Cena dopravy a dobírky
Česká pošta: (do 30 kg) cena 119,-
PPL: (do 80 kg) cena 199,-
DPD: (do 50 kg) cena 99,-
TOPTRANS: (do 100kg) cena 399,-
Osobní odběr: 0,- (zboží vyzvednuto na našich dvou prodejnách v Říčanech)
Platba převodem: 0,-
Platba Dobírkou: 50,-
Při platbě převodem – zboží expedujeme po připsání Vaší platby na náš účet.
Při platbě dobírkou – platíte dopravci při převzetí zboží.
Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Je nutné překontrolovat: - neporušenost obalu, pokud kupující zjistí poškození, zásilku NEPŘEBÍRÁ a okamžitě se spojí se prodejcem, který vzniklou situaci vyřeší. - nepoškození zboží, pokud kupující zjistí poškození, je nutné ihned vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození a okamžitě se spojit s prodejcem, který vzniklou situaci vyřeší.
Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku při přepravě po převzetí zboží, již není možné uznat v případě kupujícího, který není spotřebitelem. Spotřebiteli bude taková reklamace vyřízena na základě jím podepsaného přepravního listu, kde mimo jiné potvrzuje vnější bezvadnost dodané zásilky s ohledem na výše uvedené nutné kroky při převzetí věci.
Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.